czwartek, 19 lipca 2012

Wpis 2

Jejku, ile jest fałszu i nienawiści w ludziach, to jest masakra po prostu. Moja przyjaciółka założyła sobie ask'a, zainteresowało mnie pytanie o mnie. Kiedyś może wszystko za bardzo brałam do siebie, przejmowałam się błahymi sprawami a później było mi cholernie źle z tym wszystkim. Ale ludzie się zmieniają, czasem na lepsze lub gorsze. Ja też się zmieniłam, jestem szczera i tu ludzi boli. Ale dzisiejszy hejt w moją stronę troszkę mnie zabolał. Ludzie tak na prawdę nie znają każdego tak w 100%, nie wiedzą o Tobie praktycznie nic, ale i tak muszą swoje 5gr wcisnąć. Jeżeli nie znasz mnie, to nie oceniaj, bo szczerze w necie jesteś pizdą, a w świecie jak przyjdzie co do czego to spierdalasz, gdzie pieprz rośnie. Mam nadzieję, że nastawienie ludzi do świata się zmieni, bo prędzej czy później się pozabijają. 

Dla tych kochanych hejterów : 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz